Dalam bahagian pertama ini dilampirkan 5 tips seks yang hebat semoga dapat membantu anda untuk melalui pengalaman yang lebih hebat. Jangan hanya baca, amalkan dan anda merasai kehebatan itu.

1. Jangan half way

Sekali bermula, jangan berhenti ditengah jalan. Jika tak mampu untuk meneruskan cuba perlahankan sedikit, yang penting tidak berhenti terus supaya momentum tidak hilang. Anda sepatutnya menyediakan diri anda dengan baik sebelum 'bermula'.

Ini kerana jika berhenti, terutamanya perempuan, ini akan membuatkan mereka kembali kepada keadaan di awal pelayaran. Seolah-olah anda telah menekan butang 'reset. Apa lagi, ini bermakna anda perlu untuk menghangatkannya kembali.

2. Kesempurnaan

Cuba untuk melakukan secara sempurna yang mungkin. Jangan ada insiden yang mungkin kelakar dan biasanya perempuan tidak suka unsur-unsur kelakar ketika melakukan aktiviti ini. Pakaian hendaklah ditanggalkan dengan sempurna, dan perlulah berhati-hati supaya tidaklah tersangkut dikepala atau dimana-mana.

Insiden seperti itu mungkin boleh mencacatkan suasana romantis. Pastikan semuanya ditanggalkan untuk memastikan 'misi penting' dapat dilakukan dengan sempurna.

3. Kuasa Urutan

Tips seks yang seterusnya ialah keperluan untuk melahirkan suasana yang tenang dan santai kepada pasangan. Tindakan yang rakus tidak akan membantu. Urutan lembut dengan menggunakan jari jemari adalah lebih elok.

Dan jangan pula sesekali menggunakan siku atau kaki, silap-silap berperanglah pulak. Tindakan perlu dilakukan dengan perlahan, untuk hasil yang optimum.

4. Terlalu keras

Perlulah diingat bahawa aktiviti ini bukan merupakan satu pertandingan. Sebaliknya lakukanlah akiviti ini dengan penuh rasa hormat serta sentiasa mencurahkan sepenuh kasih sayang terhadap pasangan anda…

5. Tidak Bercakap Banyak

Elakkan terlalu banyak semasa mengadakan aktiviti ini. Lebih baik menggunakan body language untuk berinteraksi dengan pasangan dan biasanya pasangan tentu mengerti apa yang dimaksudkan.

Oleh itu jangan sesekali menjadi seperti seorang jurulatih sebuah pasukan bola sepak yang menggunakan arahan-arahan yang keras. Sentiasalah berlembut dengan pasangan.

Itulah serba sedikit tips atau teknik seks yang boleh menjadi panduan dalam menjalani rumahtangga bahagia dan hebat. Amalkan selalu dan ia akan menjadi satu kebiasaan.

 
 
Tips Atasi Cepat Pancut

Cepat pancut sentiasa menghantui lelaki yang pertama kali melakukan hubungan seks. Ini terjadi kerana mereka terlalu bernafsu sehingga lupa untuk mengawalnya. Akhirnya mereka datang inzal lebih awal dari pasangan wanita mereka. Jika anda tidak belajar untuk mengawal situasi ini, ia pasti akan terbawa–bawa sepanjang hidup anda. 

Cepat pancut akan memberi perasaan kecewa kepada diri anda dan juga pada pasangan anda. Untuk elakkan ia dari menghantui diri anda, berikut adalah beberapa cara untuk atasi masalah cepat pancut.

Tips pertama: Perlahan– lahan.

Hubungan seks yang baik adalah hubungan yang di lakukan dengan penuh perasaan  kasih sayang. Jika anda gelojoh atau terlalu pantas, tiada perasaan kasih sayang akan terhasil ketika hubungan seks di lakukan. Akibatnya, anda akan cepat pancut kerana terlalu ingin cepat menghabiskan hubungan seks tersebut.

Tips kedua: Tenang 

Tidak perlu tergesa–gesa atau berperasaan kelam kabut ketika melakukan hubungan seks. Jika anda tergesa–gesa anda pasti akan cepat pancut. Buang segala tekanan dan lakukan hubungan dengan perasaan tenang. Jangan tertekan, sebaliknya berikan yang terbaik ketika melakukan hubungan seks.

Tip ketiga : Kawal pernafasan.

Jangan bernafas terlalu laju. Sebaliknya bernafas secara relaks dan secara tidak langsung anda akan lebih tenang ketika melakukan hubungan seks. Jangan biarkan nafsu mengawal nafas anda. Kawal pernafasan secara sedar. Ketika mendayung, bernafas sekata dengan dayungan supaya gerakan anda lebih padu dan bertenaga. Jika nafas anda kelam kabut, anda pasti akan rasa tertekan dan akan alami cepat pancut.

Ketiga–tiga tips di atas pasti boleh membantu anda untuk lebih menikmati hubungan seks tanpa mengalami ejakulasi pramatang. Betulkan mindset anda bahawa seks untuk di nikmati dengan tenang.

Untuk tips seterusnya yang lebih 'advance' anda boleh download ebook percuma bagaimana anda boleh lambatkan pancutan air mani anda dengan mudah di goo.gl/vUmAZ

 
 
Picture
Masalah cepat pancut antara gejala yang paling di takuti oleh lelaki. Sebagai panduan untuk anda, berikut adalah tujuh sebab kenapa masalah cepat pancut terjadi.

1.Keyakinan yang rendah

Keyakinan rendah suami untuk puaskan isterinya akan jadi penyebab dia alami masalah cepat pancut. Ini kerana dia akan ragu–ragu dalam tindakan dia untuk merangsang isterinya. Ragu–ragu hanya akan merosakkan hubungan seks.

2.Zakar yang terlalu sensitif 

Kepala zakar yang terlalu sensitif terhadap rangsangan juga akan jadi penyebab kepada masalah cepat pancut.

3.Tidak pandai bersetubuh

Lelaki yang tiada ilmu yang cukup untuk melakukan persetubuhan pasti akan alami masalah cepat pancut. Ini kerana, mereka  hanya ikut nafsu mereka sahaja tanpa memikirkan pasangan.

4.Kurangnya ilmu mengenai organ seksual  wanita 

Bagi lelaki yang terlalu fokus pada dua organ seksual utama wanita iaitu payudara dan vagina, mereka akan tewas awal kerana mereka rasakan sudah cukup untuk rangsang isteri mereka melalui rangsangan pada dua organ ini. Padahal organ seksual wanita adalah seluruh badan termasuklah pemikiran. Anda perlu rangsang semuanya untuk beri kepuasan pada isteri supaya dia datang inzal.

5.Tertekan

Perasaan tertekan menyebabkan anda ingin cepat tamatkan hubungan seks. Hasilnya, anda  akan datang inzal lebih cepat dari isteri.

6.Tidak cukup terangsang

Mereka yang terangsang secara fizikal dan emosi akan sabar untuk menikmati hubungan seks. 

7.Marah 

Perasaan marah pada pasangan akan menyebabkan anda terleka dari mengatur rangsangan yang sepatutnya.

Jika anda dapat elak dari tujuh penyebab di atas, anda pasti tidak akan alami masalah cepat pancut.

Ada satu lagi teknik 'hebat bagimana anda bole elak dari masalah cepat pancut. Anda boleh download secara percuma di goo.gl/vUmAZ.


 
 
3 Cara Elak Ejakulasi Pramatang

Jika anda selalu mengalami ejakulasi pramatang ketika melakukan hubungan seks, anda jangan bersedih atau risau kerana ada jalan penyelesaian untuk anda. Ejakulasi pramatang terjadi bukanlah terjadi kerana anda tidak ada tenaga batin yang tinggi. Ia terjadi kerana anda kurang ilmu untuk mengatasinya. Berikut saya tunjukkan anda tiga cara untuk hentikan situasi ejakulasi pramatang yang menganggu anda.

Cara pertama: Kawal nafsu yang membuak–buak.

Anda mengalami ejakulasi pramatang kerana anda terlalu fokus untuk keluarkan air mani anda berbanding menikmat hubungan seks. Jadi, apabila anda mengadakan hubungan seks dengan isteri, anda fokus untuk puaskan pasangan anda. Melalui ini, anda boleh alihkan perhatian minda anda untuk alami orgasm sahaja. 

Apabila nafsu anda tidak lagi terkawal dan isteri anda pula belum datang inzalnya, anda tarik zakar anda dahulu dan tahan ia dari mengeluarkan air mani. Sambil itu, anda teruskan rangasangan terhadap isteri anda. Apabila anda sudah boleh kawal, anda masukkan kembali zakar dan teruskan dayungan. 

Cara kedua: Tenang dan relaks.

Jangan terlalu gelojoh dan gelabah ketika melakukan hubungan seks. Tenangkan diri dan nikmati hubungan seks yang anda sedang jalani itu dengan sebaik–baiknya. Terapkan perasaan cinta dan sayang pada isteri anda  pada setiap sentuhan dan ciuman yang anda lakukan. Apabila anda tenang, anda pasti tidak akan alami ejakulasi pramatang.

Cara ketiga: Mengaku kelemahan diri.

Anda perlu akui anda ada masalah untuk kawal ejakulasi. Dari pengakuan ini, minda anda akan lebih terbuka untuk menerima ilmu dari luar. Jadi, anda boleh belajar elakkan ejakulasi pramatang dengan lebih santai dan tenang.

Untuk teknik mengatasi ejakulasi pramatang yang lebih 'advance' download ebook bagaimana untuk bertahan lama dalam hubungan seks bersama isteri di http://goo.gl/vUmAZ  Percuma sahaja.

 

    Author

    Penulis sudah mempunyai 6 tahun pengalaman berkahwin dan sudah mempunyai 3 anak yang comel. Alhamdullillah, Ilmu Permata Yang Hilang ini membantu mengeratkan hubungan Suami Isteri.

    Archives

    May 2013
    April 2013

    Categories

    All